19 October 2016

BLACK LEATHER DRESS

Hej kochani! Dziś przychodzę do Was ze stylizacją z początku października - kiedy na dworze było jeszcze odrobinkę cieplej i można było wyjść w domu bez rajstop lub bez długich spodni. Tęsknie za tą pogodą, ale z drugiej strony nie mogę się doczekać zimy - prawdziwej zimy, której strasznie mi brakuje. Mam nadzieję, że w tym roku w Londynie spadnie troszkę śniegu, chociażby tylko na jeden dzień - byłoby cudnie! Nie pamiętam kiedy ostatni raz widziałam śnieg na dłużej niż na kilka dni. Może jedynie na naszej wycieczce do Zakopanego, chociaż i tak byliśmy już tam troszkę po sezonie (w przyszłym roku musimy wybrać się odrobinę wcześniej!), ale pomimo tego i tak było wyjątkowo! No a teraz pozostaje mi tylko wskoczyć w długi, ciepły sweter i czekać na zmianę pogody! A Wy, czekacie na zimę tak samo jak ja, czy nie lubicie tej pory roku? Dla mnie zima kojarzy się z długimi wieczornymi spacerami, gorącą czekoladą, sweterkami, świętami, prezentami i mnóstwem radości, dlatego jestem baaardzo podekscytowana! 

Hello everyone! Today, I'm showing you my outfit from the beginning of October - when it was a little bit warmer outside and I could leave my house without tights or long jeans. I miss this weather, but I kind of want it to be winter already. I miss real winter. I hope that it will snow in London this year, even just for one day - it would be perfect! I can't remember the last time I saw snow for more than couple of days. It could be only on our little trip to Zakopane this year, but we went there a little bit too late (next year, we need to do it faster!), but it was still wonderful! Now, I just have to jump into my sweater and wait until the weather will change. Are you waiting for winter with me, or you don't like this season? For me, it means long evening walks, hot chocolate, sweaters, Chrtistmas and gifts, which makes me sooo excited!



1. NEW LOOK 2. ASOS 3. RIVER ISLAND


 Love, 
P

4 comments:

  1. Hej :) Też jestem z Londynu i też mam nadzieję na trochę śniegu w tym roku. Chociaż z tego co pamiętam w tamtym roku był jeden dzień kiedy padał śnieg. Ale po 5 minutach się roztopił, haha :D

    ReplyDelete
  2. Śliczne buty. ♥ Ja tak samo jak ty uwielbiam zimę i już nie mogę się doczeka aż się zacznie. Mam nadzieję, że w tym roku spadnie trochę śniegu.♥

    Madeline x
    www.magdascibisz.blogspot.com

    ReplyDelete