11 October 2016

PINK JACKET

W ciągu ostatnich kilku miesięcy moimi ulubionymi kolorami stały się czarny, biały i szary. Tak czułam się najwygodniej i najbardziej pewna siebie, dlatego też zakup różowej skóry był dla mnie
czymś naprawdę WOW! Na razie miałam ją na sobie tylko raz, ale na pewno wrócę do niej jeszcze tej jesieni. Sprawia, że cała stylizacja nabiera koloru i staje się odrobinę weselsza. Różowa skóra nie jest jednak jedyną nowością w mojej szafie - mam tutaj na myśli botki na klocku (vagabond-bejans). Płaskie buty były dla mnie tak samo odpowiednie jak czarno białe ubrania, dlatego to właśnie ich miałam najwięcej. Myślę, że jeszcze kilka dni i całkowicie się do nich przekonam, a może nawet założę je na uczelnie, haha! Tymczasem lecę dokończyć kolację (ostatnio nie wyobrażam sobie dnia bez gotowania!) a Wam życzę miłego wieczorku!

Black, white and gray became my favorite colors in the last few months. I felt the most comfortable and most self-confident wearing them, so the purchase of a pink jacket was something WOW for me! I wore it once, but I will definitely come back to it later this fall. It makes the whole outfit a little bit happier. Pink jacket wasn't the only one new thing in my closet - I'm talking about my black boots (vagabond-bejans). As for me, flat shoes were the same option as black&white clothes. I think that I will convice myself to them in a couple of weeks and I might even wear them to my Uni, haha! Meanwhile, I'm going to finish dinner (lately, I can't imagine a day without cooking!) and I wish you have a nice evening!

1. NEW LOOK 2. ZARA 3. ASOS


1. ZARA 2. TOP SHOP 3. ASOS



pink jacket: shein 
sweater: h&m 
trousers: pull&bear 

Love, 
P

4 comments:

  1. Świetny sweterek i skóra. Jednak sama chyba nigdy bym się na tai kolor nie zdecydowała. Wydaje mi się że nie czułabym się w nim komfortowo :)

    Madeline x
    www.magdascibisz.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Stylizacja całkowicie w moim guście <3
    Pięknie ! :)

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  3. Świetna stylizacja, nie spodziewałam się, że różowa kurtka tak fajnie ją dopełni:)
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  4. Świetna stylizacja. Rzeczywiście ta różowa kurtka nadaje stylizacji lepszego koloru :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete