4 October 2016

RIPPED JEANS

Witam Was w październiku! Kiedy to zleciało!? Jeszcze miesiąc temu o tej porze leżałam na plaży w Meksyku, a dziś piszę do Was w pośpiechu pakując się na wykłady. Oficjalnie zostałam studentką! Studentką prawa. Jestem bardzo podekscytowana i czuję, że nareszcie robię to, co lubię. Spędzanie czasu na uczelni (jak na razie!) nie sprawia mi żadnego kłopotu, a jedyne co mnie przeraża to dojazdy. Odkąd byłam mała, szkołę miałam na wyciągnięcie ręki i dojazd do niej zajmował mi najwięcej 15 minut. Teraz dojeżdżam aż godzinę i zdaje sobie sprawę z tego, że zawsze mogło być gorzej, więc uważam, że to tylko kwestia przyzwyczajenia i za jakiś czas będzie ok. Ok, lecę na autobus, a Wam życzę miłego dnia, buziaki! 

Hello in OCTOBER! Time flies too fast. One month ago, I was laying on the beach in Mexico and today, I'm writing to you while packing to Uni. I'm a student! Law student. It makes me really excited and I feel like I'm finally doing something what I like to do. Being on campus (for now!), doesn't really bother me and the only one thing that scares me is travelling to my Uni. I always lived very close to my school since I was young and the longest that I had to travel was about 15 minutes. Now, I have to travel for about one hour. I realise that it could always be worse, so I think I will get use to it and it will be fine. Ok, I'm going to catch my bus, have a nice day! x 



jeans: GAMISS 
t-shirt: h&m 
shoes: adidas
bag: Michael Kors

Love, 

14 comments:

  1. Mam prawie takie same spodnie i je uwielbiam! Super wyglądają na opalonych nogach ❤️

    ReplyDelete
  2. Pochwal się proszę na jakiej uczelni studiujesz :))

    ReplyDelete
  3. Ulubione spodnie mojego taty ;D zawsze mnie pyta czy mam tak zamiar wyjść z domu ;D

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  4. Mi także bardzo szybko minął ten miesiąc. Myślę nad kupnem podobnych spodni, ładnie na tobie wyglądają :)

    little-foxblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ale fajne spodnie, super wyglądasz! Powodzenia na uczelni :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  6. Powodzenia na studiach, trzymam kciuki! :*
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  7. Cudowne są te spodnie! :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Świetna stylizacja !
    http://xartday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Bardzo fajne spodnie i świetne zdjęcia. Powodzenia na studiach 😘

    Madeline x
    www.magdascibisz.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Cięgle na snapchacie powtarzasz że szukasz jakiś seriali, ja dziś znalazłam the orginals - bardzo polecam, obejrzałam 3 odcinki i mam niedosyt. Myślę ze ci sie spodoba, skoro jesteś fanką TVD. Pozdrawiam piękna :)

    ReplyDelete
  11. Mogę zapytać jaki masz ustawiony dzwonek na telefonie jak ktoś do Ciebie dzwoni? :) Szukam jakiegoś nowego i nie wiem co wybrać, także potrzebuję inspiracji. Z góry dziękuję <3

    ReplyDelete