14 October 2016

WATERFALL TRENCH

Mamy dzisiaj piątek, a swój ostatni post tutaj dodałam we wtorek i nie wiem czemu, ale czuję się tak, jakby minęła już cała wieczność. Lubię tu do Was pisać i gdybym tylko miała taką możliwość, robiłabym to nawet i codziennie! Coraz bardziej 'wkręciłam się' w studia i pochłaniają mi o wiele więcej czasu niż na początku, ale cieszę się, bo tak jak już mówiłam - nareszcie czuję, że robię to co lubię i chciałabym wiedzieć jak najwięcej. Poza tym, czy tylko ja tak mam, czy Wam też czas leci tak szybko?! Moje 21 (!!!) urodziny zbliżają się wielkimi krokami, a przecież dopiero co były wakacje. Sama jeszcze do końca nie wiem jak chcę spędzić ten dzień. A zresztą.. nie ważne jak, tylko z kim! Wyrosłam już chyba z imprez urodzinowych i wolę spędzić ten czas w inny sposób. Poza tym, w następny weekend szykuje mi się kilkudniowy wyjazd - taka chwilowa odskocznia od Londynu i studiów. Cieszę się, bo nie lubię długo siedzieć w jednym miejscu, haha! Kończę i zbieram się na wykłady, buziaki :* 

It's Friday today and I posted my last post on Tuesday and I don't really know why, but I feel like it was ages ago. I really like writing here for you and believe me that I would do this much often if I only could. I finally get used to studying and I spend lots of time on that, but as I already said - I'm happy, because I feel like I'm finally doing something what I really like. By the way, is it just me, or does time flies sooo fast?! My 21 (!!!) birthday is getting so close and it was summer recently! I really don't know how I want to spend that day. Or.. it doesn't matter how, but who will be spending it with me! I feel like I'm to old for birthday parties haha and I much rather spend that time differently. I'm also going away for a couple of days next weekend and I can't wait. I will get some rest from London and UNI. I don't like to spend much time in one place! I'm getting ready for classes now, kisses! 




trench: celeblook
shirt: h&m 
shoes: office 
trousers: top shop 

Love, 
P

6 comments:

  1. Świetnie wyglądasz kochana, życzę też udanego wypoczynku w takim razie :*
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  2. Ślicznie wyglądasz!

    Madeline x
    www.magdascibisz.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ale fajnie wyglądasz i jakie ładne tło do zdjęć! :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  4. Cześć, ja mam takie pytanie :) Z racji tego, że wiem, że studia w Wielkiej Brytanii są płatne, zastanawiam się, jak sobie z tym poradziłaś. Wzięłaś pożyczkę studencką czy rozwiązałaś to w jakiś inny sposób? Pozdrawiam.

    ReplyDelete