7 November 2016

BLACK DRESS

Jesień wcale nie oznacza, że musimy pożegnać się z sukienkami i spódniczkami. Odkąd stałam się ich fanką, trudno byłoby mi się teraz od nich odzwyczaić. Wystarczy jedynie zamienić trampki na kozaczki, dołożyć coś cieplejszego na górę i gotowe! Pamiętacie, jak jeszcze kilka tygodni temu pisałam o tym, jak to trudno byłoby mi chodzić w butach na wysokim obcasie dłużej niż kilka minut? No i stało się - przez kilka ostatnich dni dumnie chodzę w moich nowych botkach i (o dziwo!) nie narzekam. Zobaczymy na jak długo! Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się spodobają, a ja lecę dokończyć pakowanie - jutro szykuje mi się kolejny wyjazd - can't wait! 

Autumn doesn't mean that we have to say goodbye to all of our dresses and skirts. Since I became their fan, it is hard for me to stop wearing them. I just had to change trainers into boots, add a big coat and that's all! Do you remember when I said that I'm not able to wear high heels for more than couple of minutes? Something changed - I spent the last couple of days wearing my new boots and I'm happy about that. Lets see for how long! I hope you will like my new photos and I'm going to finish packing - I'm going somewhere tomorrow - can't wait! 
Czarna sukienka pochodzi z butiku Full of Fashion, w którym znajdziecie inne świetne rzeczy. Zapraszam do odwiedzenia ich strony - KLIK! (adres: 94 Hanworth Road, Hounslow, London oraz 106 Churchfield Road, W3 6BY, Acton). 

dress: Full of Fashion
shoes: EGO 

Love,
P

3 comments:

  1. Śliczna stylizacja! Ja ostatnio polubiłam spódniczki. Miłej podróży :)

    little-foxblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ale fajna sukienka! Ja też je uwielbiam :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  3. Jaka piękna stylizacja i zdjęcia...Brawo! :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    ReplyDelete