29 November 2016

GRAY COAT

Co u mnie? Nie chce się powtarzać, ale jak na razie ciągle to samo - studia, nauka i jeszcze raz nauka. Z niecierpliwością czekam na święta i troszkę odpoczynku. Co prawda mój plan lekcji znacznie się polepszył i nie powinnam narzekać, ale sama świadomość tego, że czeka mnie jeszcze sporo pracy (a w tym pierwsza praca pisemna do oddania) troszkę mnie przeraża, no ale.. nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło! Stylizacja w której Wam się dziś tutaj prezentuje zajęła mi jeszcze mniej czasu niż się wydaje. Zimą i jesienią stawiam przede wszystkim na wygodę i nigdy nie mogę zapomnieć o czapce czy szaliku. Jestem strasznym zmarzluchem i bez tego trzęsłabym się z zimna!
Poza tym, w tym roku wyjątkowo wcześnie pojechaliśmy na Winter Wonderland, co sprawiło, że jestem przeszczęśliwa. Było tam o wiele mniej ludzi i wszystko stało się od razu przyjemniejsze. Nagrałam też kilka krótkich filmików i mam nadzieję, że uda mi się jakoś fajnie to razem połączyć i dodać na youtube! Tymczasem lecę na zajęcia, a Wam życzę miłego dnia, buziaki :* 

I don't want to repeat myself, but recently my life is all about studies, learning and even more learning. I'm looking forward to Christmas and some rest. My timetable slightly improved and I shouldn't complain, but I know that I still have a lot of work to do (plus I have to finish my first assignment) so it scares me a little, but.. hard work will pay off! The OOTD that I'm showing you today took me even less time than it seems. During autumn and winter I like to feel comfortable and I can never forget about hat or scarf. I would freeze! Besides, I'm very happy as we went to Winter Wonderland early this year. There was less people and everything became better. I recorded few videos and I hope that I will be able to create a little video on my youtube channel. Meanwhile, I'm going to Uni and I wish you all have a nice day, kisses! :* 



coat: shein
shoes: adidas
jeans: bershka
sweater: new look
bag: michael kors

Love,
P

2 comments:

  1. Uwielbiam Twój styl *.* Prosto, klasycznie, elegancko, ale nie nudno :)

    ReplyDelete