5 November 2016

LEATHER TROUSERS

Dzień dobry! Stylizacja którą Wam tutaj dziś pokażę to dla mnie jedno wielkie 'WOW'. Skórzana kurtka, skórzane spodnie i skórzane botki - jeszcze kilka miesięcy temu nawet nie znalazłabym tego typu rzeczy w swojej szafie, a teraz chodzę w nich zadowolona jak nigdy! To właśnie idealny przykład tego, że ludzie, a może bardziej ich styl - zmienia się z czasem. Sama jestem ciekawa w czym pokażę się za kilka kolejnych miesięcy! Spodnie, o które wiele z Was już mnie pytało, są z cudownego butiku Full of Fashion, w którym znajdziecie mnóstwo innych ciekawych rzeczy. Zapraszam więc do odwiedzenia ich strony! (KLIK - adres: 94 Hanworth Road, Hounslow, London oraz 106 Churchfield Road, W3 6BY, Acton). Dostępne są także zakupy internetowe i wysłanie rzeczy poza Londyn, dlatego jeżeli tylko coś Wam się spodoba - dajcie znać! Mam nadzieję, że moja stylizacja Wam się spodoba, a ja lecę do centrum i życzę Wam wszystim miłego dnia, buziaki! 

Hello everyone! The OOTD that I'm showing you here today is a big 'WOW' for me. Leather jacket, leather trousers and boots - couple of months ago, I would never find something like that in my wardrobe and now, I'm wearing it with a big smile! This is the perfect example of that people change their style with time. I'm interested in what I will wear in the next couple of months. You already asked me about those trousers - I got them from shop called Full of Fashion, where you can find other beautiful things. I invite you to go and have a look at their website! (KLIK - address: 94 Hanworth Road, Hounslow, London and 106 Churchfield Road, W3 6BY, Acton). You can also do online shopping on their website and they can send their things outside London! Let me know if you found something you like. I hope you will like my new photos and I'm going to Central London now, have a nice day, kisses!






trousers: Full of Fasion - KLIK 
sweater: SHEIN
shoes: EGO 
jacket: DEZZAL
bag: Michael Kors

Love,
P


4 comments:

  1. Świetna stylizacja! :)
    Pozdrawiam ♥
    https://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Fantastycznie wyglądasz ;) świetne spodnie, a w botka jestem zakochana :D

    ReplyDelete
  3. Piękna!<3
    o jaki super wygląd, hihi :D:D:D

    ReplyDelete