23 November 2016

SUEDE ANKLE BOOTS

Odkąd stałam się fanką butów na wyższym (bo nie mogę tego nazwać mega wysokim) obcasie, moja nowa półka na buty zapełnia się w całkiem niezłym tempie. W ciągu kilku tygodni moja kolekcja powiększyła się z zera - do trzech par, haha! Kto by pomyślał. Tym razem postawiłam na brązowe botki od Public Desire (link). Skoro nareszcie przekonałam się do czegoś innego niż płaska podeszwa, czemu miałabym nie wypróbować nowego koloru? Dodatkowo pożyczyłam płaszczyk mojej mamy i pomijając to, że troszkę zmarzłam - czułam się w takim wydaniu bardzo dobrze. Mam nadzieję, że stylizacja Wam się spodoba - moim zdaniem jest typowo jesienna i idealna na jesienne popołudnie, buziaki! 

Since I became a fan of shoes on a higher (because I can't call it extra high) heels, my new shelf is filling up pretty quick. Within a few weeks, my collection grew from zero - to three pairs, haha! Who would have thought. This time, I decided to order brown boots from Public Desire (link). Since I finally convinced myself to wear something different than a flat sole, why wouldn't I try a new colour? I also borrowed this camel coat from my mum and besides I was a little bit cold - I felt really nice wearing it. I hope that you will like my outfit - I think it is perfect for autumn afternoon, kisses!


boots: public desire
coat: new look
jeans: new look
bag: michael kors
turtleneck: h&m

Love,

10 comments:

  1. Świetnie wyglądasz, a podejście do butów zdecydowanie popieram! :)

    ReplyDelete
  2. Dawno kupowalas te spodnie?❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. jakoś rok temu :( kupiłam je na dziale dziecięcym, haha!

      Delete
  3. Kochana piękne są te buciki! Pozwoliłam sobie zamówić te same po Twoich snapkach ❤️

    ReplyDelete
  4. Ślicznie wyglądasz! :)
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ohh śliczna!

    little-foxblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Bedziesz nagrywała vlogmasy w tym roku na yt? <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. chciałabym! ale chyba jeszcze na to za wcześnie, może za rok :-)

      Delete