13 December 2016

ALL BLACK

Kiedyś, czarne ubrania kojarzyły mi się tylko i wyłącznie z nudą i z brakiem czasu/pomysłu. Teraz myślę o nich w całkiem inny sposób i traktuje je jako klasyczne rozwiązanie na każdą okazję. Wbrew pozorom, takie zestawy wcale nie muszą być nudne i ponure. Wystarczy tylko odpowiednio dobrać dodatki. Aby całość nie była zbyt mdła, założyłam moją ukochaną skórę, kapelusz, oraz botki na obcasie, w których dzielnie przechodziłam cały dzień i (prawie) wcale nie narzekałam! Taki zestaw idealnie sprawdza się na zakupach, długich spacerach, czy wyjściu na kawę, no bo w końcu 'women who wear black lead colorful lives', haha, buziaki!

In the past, I used black clothes only when I was bored or when I didn't have time/ideas of what should I wear. Now, I think about them in a totally different way. I treat them as something classics - good for any occasion. Black outfits don't have to be boring and gloomy. We only need some accessories to make them look more interesting. I decided to wear my beloved leather jacket, hat and boots. I had them for the whole day and I (almost) never complained! This set is ideal for shopping, long walks or going out for coffee. Well, we know that 'women who wear black lead colorful lives', haha, kisses!



1. TOPSHOP 2. H&M 3. MISS SELFRIDGE




1. RIVER ISLAND 2. TOPSHOP 3. NEW LOOK

jacket: dezzal
shoes: vagabond
jeans: topshop
turtleneck: h&m

Love,
P


4 comments:

  1. Ja też ostatnio bardzo polubiłam czarne stylizacje, uważam, że można z nich stworzyć naprawdę coś fajnego :)
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  2. Totalnie mój styl, świetne ciuchy ;)
    Wydaje mi się, że Tobie bardziej pasują jasne kolory - neutralne, pastelowe :)

    ReplyDelete