7 December 2016

BLACK SKIRT

 Patrząc na te zdjęcia, oraz i na tą stylizację - wcale nie czuję się tak, jakby naprawdę był już grudzień. Co się stało z prawdziwą zimą, mrozem i śniegiem? Co prawda śnieg w Londynie nie padał (tak porządniej) już od kilku lat, ale i tak jestem w szoku. Dla wielu z Was pewnie nie ma w tym nic dziwnego, ale ja jednak chciałabym poczuć troszkę chłodu i ponosić moje sweterki i płaszcze, które kupiłam z myślą o minusowych temperaturach, haha! Poza tym ostatnio coraz rzadziej kupuję spodnie i leginsy, a spódniczki i sukienki stają się moimi numerami jeden. Niby to nic takiego, a sprawiają, że czuję się o wiele bardziej dziewczęco! Po raz pierwszy założyłam też moje nowe botki ze sklepu CZASNABUTY i całość bardzo mi się spodobała, dajcie znać co myślicie!

Looking at these photos and my outfit - I really don't feel like it is December already. What happened to the real Winter, cold and snow? To be honest there wasn't many snow in London in the last couple of years, but still - I'm shocked. There is probably nothing wrong with that for many of you, but I would like to feel some cold and I would love to wear my sweaters and jackets I bought for lower temperatures, haha! I'm also buying more dresses and skirts than trousers recently. They make me feel much more girly! I also wore my new boots from CZASNABUTY for the first time and I really like how it looks like all together, let me know what do you think!



1. SHEIN 2. TOPSHOP 3. ROMWE




1. LEVIS 2. TOPSHOP 3. NEW LOOK


skirt: celeblook
shoes: czasnabuty
scarf: h&m 
blouse: sinsay
denim jacket: shein

Love,
 P


2 comments:

  1. Prześlicznie wyglądasz w tej stylizacji! :*
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete