17 December 2016

CHRISTMAS GIFT IDEAS

Dzień dobry - dziś przychodzę do Was z postem, którego przygotowanie sprawiło mi tyle radości, że mogłabym robić to codziennie! Uwielbiam dawać prezenty innym i cieszyć się z uśmiechu drugiej osoby. Do każdego prezentu staram się podchodzić indywidualnie oraz kupując coś, zadaje jedno proste pytanie - czy gdybym to ja dostała coś takiego, ucieszyłabym się? Poza kupowaniem, bardzo lubię też pakowanie i wypisywanie kartek. Wiele z Was pewnie tego nie lubi, a dla mnie jest to jedna z przyjemniejszych czynności. Dajcie znać co sądzicie o moich pomysłach na prezenty i czy znaleźliście coś dla swoich bliskich, buziaki x 

Good morning - today, I'm adding a post that made me so happy and I could write about it everyday. I love buying presents for people and I'm always happy when I make someone else smile. I'm trying to approach each gift individually and when I'm buying something, I ask myself one simple question - it that would be for me, would I be happy? Besides buying, I also like packing and writing Christmas cards. Many probably don't like that, but for me - this is one of the nicest activities. Let me know what you think about my ideas for gifts and I hope you will find something for your loved ones, kisses x














Love,
P

4 comments:

  1. Kilka rzeczy i ja bym przygarnęła.:D

    ReplyDelete
  2. Ale cudowne rzeczy! Marzą mi się perfumy Chloe i coś z Victoria's Secret. ♥

    ReplyDelete
  3. Świetne pomysły na prezenty! :)
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete