31 December 2016

FLORAL SHIRT

No i stało się.. piszę do Was po raz ostatni w tym roku! Kiedy to zleciało?! W styczniu wybraliśmy się na Maltę, a ja pamiętam ten wyjazd tak, jakby to było wczoraj. 2016 zdecydowanie należy do moich ulubionych i mówię to całkowicie szczerze. Zwiedziłam mnóstwo wspaniałych miejsc, skończyłam college, zaczęłam pracę, poszłam na studia - mnóstwo zmian, bardzo pozytywnych zmian! Mam nadzieję, że nowy rok przyniesie mi tak samo dużo niespodzianek i przemiłych wspomnień. Tymczasem zbieram się na lotnisko, bo już dziś wylatujemy na naszą ostatnią wyprawę tego roku, a Wam życzę pomyślności i czego tylko sobie zapragniecie w 2017, buziaki!

How did this happen? I'm writing to you for the last time this year! How?! I remember when we went to Malta in January and I feel like it was yesterday. 2016 is definitely one of my favorite. I visited lots of wonderful places, finished college, started working and went to Uni - a lot of changes, very positive changes! I hope that the New Year will bring me many surprises and beautiful memories. Meanwhile, I'm getting ready to the airport. We have our last trip this year with my Maciek. I wish you a happy New Year, kisses!






shoes: adidas superstar
bag: michael kors 
jacket: levis
leggings: american apparel
shirt: GAMISS

LOVE, 
P


5 comments:

  1. Ale ładnie! Szczęśliwego nowego roku!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  2. Świetnie wyglądasz kochana, mam nadzieję, że super spędzasz czas w Paryżu - oglądam snapy na bieżąco! :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Napiszesz post o studiach ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. napisałam :-) http://paulinaplandowska.blogspot.co.uk/2016/11/studying-in-uk.html#more

      Delete
  4. Cudowna stylizacja i zdjęcia <3

    https://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete