3 December 2016

NOVEMBER FAVOURITES

Hej wszystkim! Nie pamiętam kiedy ostatni raz pisałam o swoich ulubieńcach. W ciągu kilku ostatnich tygodniu uzbierało mi się ich całkiem sporo, więc postanowiłam się z Wami nimi podzielić. Zapraszam do czytania! 

Hello everyone! I don't remember the last time I posted my monthly favourites. I bought some really nice things over the last couple of weeks and I decided to share them with you. Enjoy!


VOGUE! Co prawda kolekcjonuję tą gazetę już ponad rok, ale te najnowsze wydania szczególnie mi się spodobały, a zwłaszcza grudniowe. Mnóstwo ciekawych zdjęć i inspiracji, mega!

VOGUE! To be honest, I'm buying Vougue for almost a year now, but recent issues are reaaally nice, especially the one from December. There is lots of nice photos and inspirations!


Perfumy Chloe. Najcudowniejszy zapach pod słońcem!

Chloe perfumes. The most wonderful fragrance!


Paletki od Urban Decay - 'Naked'. Ciężko było mi wybrać pomiędzy ich paletkami, ponieważ każda z nich jest wyjątkowa i ma w sobie coś, co mi się podobało. Zdecydowałam się jednak na 'numer 3', ponieważ ma najcieplejsze kolory i najbardziej mi się przydają na codzień. 'Basics' zamówiłam z myślą o wyjazdach, ponieważ nie zawsze mam wystarczająco dużo miejsca w swojej kosmetyczce.

Palettes from Urban Decay - 'Naked'. It was hard for me to choose between them, because each of them is unique and has something that I liked. I decided to get 'number 3', because it has the warmest colors and they are very useful for me on a daily basis. I ordered the smaller one to take it with me on our trips as I don't always have enough space in my make-up bag.


Korektor z NARS i bronzer od Benefit, Hoola. Już od dawna były na mojej liście i żałuję, że nie zdecydowałam się na nie wcześniej. Czasami warto jest wydać troszkę więcej, ponieważ dają super efekty!

Concealer from NARS and Brazer from Benefit - Hoola. It was on my list for a long time and I should buy it earlier than I did. Sometimes it is better to spend a little bit more as they give great effect!


Kosmetyki od 'Lush'. Nigdy nie patrzyłam na ten sklep jako na miejsce, gdzie kupię coś innego niż bomby do kąpania się. Zawsze wchodziłam tam tylko i wyłącznie po to, do momentu kiedy nie natknęłam się na przeróżne recenzje reszty ich produktów. Wszystko tam pachnie tak pięknie, że trudno jest oprzeć się tym produktom! W swojej kolekcji jak na razie mam maseczkę, mgiełkę w sprayu, szampon i żel pod prysznic. 

Cosmetics from 'Lush'. I never thought I would buy something else from this shop rather than lush bombs. I always entered this shop with the same intention until I came across positive reviews of the rest of their products. Everything smells so wonderful and it is hard to resist their products! My collection contains: face mask, face spray, dry shampoo and shower gel. 


Produkty od OGX. Używam ich od tygodnia i nie zamierzam zamienić na żadne inne!

Products from OGX. I have been using them for a week now and I never want to replace them!


Puder matujący od Mac. Niezastąpiony! Poza tym mam go od września, a wygląda jak nowy. 

Matting powder from Mac. Irreplaceable! Besides, I have it from September and it looks like it's brand new.

Love, 
P



5 comments:

  1. "Chodzi" za mną już od jakiegoś czasu paletka UD :) Czas poważniej pomyśleć o jej zakupie :D

    ReplyDelete
  2. Poprawnie pisze się bronzer ;)
    Śliczne zdjęcia :)
    Olivkv.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale głupi błąd.. już poprawiłam, haha! dziękuję :D

      Delete
  3. Bardzo chciałabym mieć tę paletkę ! Słyszałam wiele dobrego :)

    ba3wa.blogspot.com

    ReplyDelete