9 January 2017

BLACK LEATHER SKIRT

Kolejna dawka zimowych szarości, czyli.. mój długi szary płaszczyk (o którym zdążyłam już tysiąc razy zapomnieć) wraca do akcji, ale tym razem w lekko innym wydaniu - bo skompletowany ze spódniczką. Pomimo tego, że bardzo lubię zimę - zresztą tak jak i każdą inną porę roku, nie mogę się już doczekać troszkę większej ilości słońca i zmiany garderoby. Czapki, szaliki i grube swetry trochę mi się już znudziły, a że jestem strasznym zmarzluchem, nie wyobrażam sobie wyjść bez nich z domu. Mam więc nadzieję, że niedługo troszkę się rozjaśni i życzę Wam mnóstwo ciepełka, buziaki!

Another dose of gray clothes - say hello to my long gray coat (I forgot about it about thousand times now). It's back in action, but this time - in a slightly different way, as I added a black skirt to it. Altough I really like Winter - just like any other time of the year, I really can't wait to get a little bit more sun and change of clothing. Hats, scarves and sweaters are boring now and I can't imagine leaving home without them, so I hope that soon will come back to us soon and I wish you all the best, kisses!






skirt: GAMISS
shoes: missguided
bag: michael kors 
turtleneck: h&m 
coat: shein 

Love, 

7 comments:

  1. Paulina, jak ja uwielbiam twój styl :D zawsze wyglądasz klasycznie, lekko elegancko ale nadal masz w sobie młodzieżowy luz :D Mogę śmiało napisać, że jesteś dla mnie inspiracją modową :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaaaa, dziękuję! :* nawet nie wiesz jak mi miło!!!

      Delete
  2. Co studiujesz? Jak znajdujesz motywację do nauki? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. prawo :-) wybrałam kierunek który mi się podoba i nauka sprawia mi przyjemność

      Delete
    2. Nie masz dni, w których nic Ci się nie chce, są lepsze rzeczy niż nauka albo wszystko przychodzi z łatwością tylko nie nauka? Jakie masz sposoby na szybką naukę?

      Delete
    3. mam takie dni, ale myślę wtedy o przyszłości i o tym, że nie po to ciężko pracowałam, żeby to teraz zmarnować :-) a sposoby na szybszą naukę? zawsze mówię sobie, że czym szybciej skończę, tym szybciej będę wolna i będę mogła zająć się czymś innym

      Delete