22 January 2017

BLUE RIPPED JEANS

Każdy potrzebuje jeansów, u mnie to podstawa. Od dawna stoją wysoko na mojej liście 'must-haves' i nie wyobrażam sobie nie mieć w swojej szafie chociażby jednej pary. Często zapominam już nawet o modelach które kupiłam kilka miesięcy temu i znalezienie ich w trakcie porządków sprawia mi wielką niespodziankę. Tym razem postawiłam na boyfriendy, które potrafią ożywić nawet najzwyklejszą stylizację i sprawią, że z pewnością zrobi większe wrażenie. Dodatkowo postanowiłam ubrać także botki, dzięki którym po pierwsze - było mi o wiele cieplej, a po drugie - wyglądałam troszkę inaczej niż zazwyczaj.
Poza tym z własnego doświadczenia wiem, że nie łatwo jest znaleźć dobre spodnie, które będą nam idealnie pasowały, dlatego przeszukałam kilka sklepów i wybrałam modele, które moim zdaniem wpadną Wam w oko. Mam nadzieję, że może akurat znajdziecie coś dla siebie i znajdziecie model, który będzie Wam pasować, tak więc dajcie mi znać, buziaki!

Everyone needs jeans in their life. They always been high on my 'must-haves' list and I can't imagine not having them in my wardrobe. I often forgot how many pairs I have already and it's always a nice surprise for me. This time I decided to wear boyfriend jeans. They can change the most ordinary outfit and make it look more impressive. Additionally, I decided to wear boots with them so it was warmer and I also looked a little bit different than usual. I know from my own experience that it is not that easy to find a good pair of jeans so I had a look at couple of websites and I found some models that you should like. I hope that I will help you to find your dream model, kisses!



around £:30
około: 150zł
around £:25
około: 130zł
around £:30
około: 150zł
around £:50
około: 250zł

jeans: SHEIN 
boots: h&m 
coat: shein 
turtleneck: primark
scarf: h&m 

Love,
 P

10 comments:

  1. Świetnie wyglądasz. Bardzo spodobały mi sie te spodnie, sama mam podobne :)
    Pozdrawiam, buziaki kochana ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Jaki masz rozmiar tych spodni? :*

    ReplyDelete
  3. Nie sądziłam nigdy, że wróci moda z lat 90 na spodnie z wysokim stanem, a jednak. Widzę że przeprowadzka do UK Tobie służy :)

    ReplyDelete
  4. Świetne spodnie. Ja mam właśnie problemy z dobraniem odpowiednich jeansów jedne są za długie, drugie za szerokie uhh.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Piękny płaszcz :)
    Zapraszam :) http://klauqiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Piękny masz uśmiech <3 Ale stylizacja też jest cudo :)

    ReplyDelete
  7. Super stylówka! Boyfriemdy to też mój ulubiony wybór :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    ReplyDelete