16 January 2017

WHITE SKIRT

Dzisiejszy zestaw to mieszanka moich ulubionych, prostych i klasycznych elementów. Czarna skórzana kurtka jest już Wam na pewno dobrze znana, ale mam za to dwie nowości - białe Vansy i nową torebkę z ASOS. Co prawda nie są te idealne buty na zimę (na jesień zresztą też nie) ale nie mogłam się powstrzymać i musiałam je założyć! (i tak, było mi zimno, a nawet bardzo, ale uratowały mnie dwie pary skarpetek). Tymczasem wróciłam już na uczelnie i moje błogie lenistwo oficjalnie się zakończyło, ale szczerze mówiąc troszkę mi już tego brakowało i jestem ostatnio wyjątkowo zmotywowana, także czekam na nowy rok i na nowe wyzwania! 

Today's OOTD is a mix of my favorites, simple and classic elements. You certainly know this black leather jacket, but I have two new items - white Vans and new bag from ASOS. I know they are not the perfect shoes for winter (or autumn) but I could not wait and I could not resist so I had to wear them! (and yes, it was very cold, but two pairs of socks saved me). Meanwhile, I'm back at Uni and my laziness officially ended, however I feel very motivated and I'm looking forward to New Year and new challenges!


1. RIVER ISLAND 2. ZARA 3. BERSHKA



jeans: new look
shoes: vans
jacket: dezzal
scarf: bershka
bag: ASOS
sweater: h&m 

Love, 
P

3 comments:

  1. piękna ta torebka :) zazdroszczę ci miejsc do zdjęć, w Londynie zawsze można znaleźć coś ciekawego :)

    ReplyDelete
  2. Paulinka jakim aparatem robisz zdjęcia ? :-)

    ReplyDelete