6 February 2017

BIG GREY SWEATER

Szary oversizowy sweterek z h&m był strzałem w dziesiątkę! Zazwyczaj nie kupuję rzeczy których nie jestem pewna, ponieważ nie chcę żeby się potem marnowały w szafie, ale tym razem postanowiłam 'zaszaleć' i cieszę się, że to zrobiłam! Dzięki temu mam teraz coś, co sprawi, że po pierwsze - będzie mi ciepło o każdej porze dnia i nocy, a po drugie - kiedy nie będę miała pomysłu co mam na siebie założyć - założę właśnie ten sweter. Dajcie znać jak Wam się podoba, a ja lecę do pracy!

Gray, oversize sweater from h&m was my.. I don't usually buy things that I'm not sure about, because I don't want them to be lost and wasted in my closet, but this time I decided to go a little bit 'crazy' and I'm glad I did it. As a result, I now have something that will, firstly - make me warm at any time of a day or night and secondly - I will always have something to wear, even on a days when I have no idea what to put on myself. I'm on my way to work now so let me know what do you think!



sweater: h&m
trousers: topshop
boots: h&m
coat: h&m

Love,
P

6 comments:

  1. Pięknie wyglądasz! Uwielbiam swetry a tymbardziej takie duże!
    Olivkv.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetnie wyglądasz, cudowny makijaż! :)
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Stylish outfit! Very cozy sweater!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam Twój styl, Paulina! Niby nic nadzwyczajnego, ale różni się od innych, idealny haha.
    Zapraszam do siebie: http://pleasantliar.blogspot.com/

    ReplyDelete