26 February 2017

BLACK FAUX FUR

W dzisiejszym zestawie prezentuję Wam moją nową futrzaną kamizelkę od Shein. Nigdy nie byłam fanką tego typu rzeczy - aż do teraz. Dzięki niej zwykła czarna sukienka (ta akurat jest ze sklepu Full of Fashion, który ma mnóstwo świetnych rzeczy) nie wyglądała już aż tak zwykle, a tak naprawdę to tylko jeden, prosty dodatek. Poza tym jeżeli planujecie w najbliższym czasie przyjazd do Londynu - nie sugerujcie się moją stylizacją z tego posta (niestety). Lekko co wyszło słońce, a ja poczułam się tak, jakby była już wiosna i ubrałam się zdecydowanie za lekko (nie, żeby bolało mnie teraz gardło, hm). Dajcie znać co sądzicie o takim połączeniu!

In today's post I'm showing you my new faux fur from Shein. I've never been a fan of this kind of things - until now. I added it to a simple black dress (this one is from the shop called Full of Fashion - they have lots of beautiful clothes) and it did not look so simple anymore. If you are planning to come to London soon - do not pay attention to my outfit. The sun same out for a moment and I felt like it was spring already and I dressed far too lightly (my throat does not hurt me now, no way!). Let me know what do you think about this combination! 






faux fur: SHEIN
dress: full of fashion
shoes: select 
hat: primark 

Love, 
P


4 comments:

  1. Ale Ty masz chudziutkie nóżki:D Wyglądasz slicznie :))
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  2. Super stylizacja :)
    I rzeczywiście wydaje się na tych zdjęciach, że jest już bardzo ciepło :)

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Piękna stylizacja i piękna Ty :***

    ReplyDelete