21 February 2017

MY MAKE-UP ROUTINE AND QUICK OOTD (SCHAFFASHOES)

Tak jak napisałam w tytule - w dzisiejszym poście pokażę Wam jak wygląda mój codzienny makijaż, a może bardziej.. jak wyglądają kosmetyki, których używam. Najważniejsze jest dla mnie to, żeby wyglądać delikatnie i naturalnie, a malowanie się nie zajmuje mi nigdy więcej niż 15 minut. Poza tym ciągle się uczę i pomimo tego, że mój makijaż jest bardzo prosty - lubię czasem poeksperymentować, haha! Zapraszam Was więc do obejrzenia kosmetyków, bez których nie wyobrażam sobie rozpocząć mojego poranka oraz do zobaczenia szybkiej wiosennej stylizacji z zeszłego tygodnia (wiosno - czekam!). 

As I wrote in the title of this post - in today's post I'll, show you how I do my daily makeup or maybe.. what type of cosmetics I use! The most important thing for me is to look naturally so my make-up does not take me more than 15 minutes. Besides, I'm still learning and even if my make-up is very simple - I like to experiment, haha! Take a look at the beauty products I use at the quick ootd from last week!
Zanim zacznę nakładać podkład - muszę przygotować swoją buzię nakładając bazę. W związku z tym, że mam alergię, co wiążę się z tym, że mam bardzo delikatną cerę - ten z Miss Sporty sprawdza się u mnie idealnie! 

Before I apply any foundation - I have to prepare my face by applying a base. I have an allergy, which means that I have a very sensitive skin - so this Miss Sporty Insta Glow Primer works perfectly for me!
Niezastąpiony od wielu lat - najlepszy z najlepszych!

Irreplaceable for many years - the best of the best!
Nie wyobrażam sobie nie mieć ich w swojej kosmetyczce - dzięki nim można stworzyć naprawdę ciekawe makijaże! 

 I can not imagine not having them in my make-up bag - using them, I can create a really interesting look!
Po nałożeniu bazy, podkładu i korektora - używam tego pudru, aby wszystko ładnie utrwalić! 

After applying base, foundation and an concelar - I use this powder to fix everything nice!
Bardzo delikatny produkt - nie skleja rzęs i wystarczy nałożyć jedną lub dwie warstwy! 

Very delicate product - it does not stick lashes and I only have to apply one or two coats!
Bronzer HOOLA by Benefit - w zestawie jest również mały pędzelek! 

HOOLA bronzer by Benefit - it also comes with a small brush!


Są to moje trzy ulubione korektory - każdego dnia używam innego i każdy moim zdaniem sprawdza się tak samo dobrze!

These are my three favorite concealers - I use a different one everyday and in my opinion, each of them works perfect!
Samo opakowanie jest świetne - a co dopiero produkt? 

The package is great already - same as the product!

Moimi niezbędnikami są także - puder z Maca, oraz pomada do brwi z NYX. Sprawdzają się idealnie każdego dnia!

Powder from Mac and pomade from NYX are my essentials - they are ideal for everyday use!




koszula: bershka
spodnie: h&m
okulary: bershka 

Love, 
P


1 comment:

  1. Ahh w Twoich zdjęciach stylizacji czuję już wiosnę!!
    Uzywam wiele kosmetyków podobnie ;)
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete