13 March 2017

STREET STYLE, black backpack

Od jakiegoś czasu czaiłam się na mały, czarny skórzany plecaczek, ale jak już coś znalazłam - cały czas odkładałam to na potem. To był błąd! Odkąd przyszedł do mnie w paczce, jestem z nim nierozłączna. Nawet nie wiecie jaka to dla mnie ulga, kiedy nie muszę nosić ciężkiej torby na ramieniu przez cały dzień. Mogłam pomyśleć o tym już dawno dawno temu, moje ciało na pewno byłoby mi bardzo wdzięczne, haha! W związku z tym, że wiosna jest tuż za rogiem, zaczęłam powoli wyciągać ze swojej szafy lżejsze ubrania (między innymi moje ukochane białe spodnie). W kolejce czeka też różowa bomberka z h&m i balerinki. Moim ulubieńcem stał się również ten szary sweterek ze sklepu Full of Fashion! Ah, czekam na słoneczko i zasypię Was nowymi stylizacjami, can't wait! 

I was looking for a small leather backpack for a long time and everytime I found something - I was saving it for later. It was a mistake! I'm wearing it all the time since I got it. It is such a nice relief for me when I do not have to carry my heavy bag on my shoulder for all day. I could buy it a long time ago, my body would be so greatful, haha! Also, since the spring is just around the corner, I slowly began to pull some lighter clothes of my closet (including my favorite white jeans!). My pink jacket from h&m and loafers are next in the queue! My new sweater from Full of Fashion has also became one of my favorites! Ah.. I'm waiting for the sun and I will show you lots of new outfits, I can not wait! 




backpack: LAMODA
jeans: topshop
shoes: vans
hat: h&m 

Love,
P

5 comments:

  1. Z uśmiechem jesteś taka urocza! Sliczna stylizacja :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  2. Plecak jest świetny, a w sweterku się zakochałam!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam Twoje stylizacje za to, że nie są ,,przestylizowane" :D i jesteś bardzo pozytywna, oby więcej zdjęć
    !

    ReplyDelete
  4. Świetnie wyglądasz! Śliczna stylizacja ;)
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Świetny jest ten sweter :)

    ReplyDelete