Pages

28 September 2018

SUMMER STYLE

Kiedyś myślałam, że moją ulubioną porą roku jest lato. No bo kto nie lubi lata? Nie trzeba chodzić do szkoły, jest ładna pogoda i ciągle świeci słońce. Później natomiast przestawiłam się na jesień - świeczki, herbata, koc, długie spacery i wieczory w domu. Następnie przyszła kolej na zimę - śnieg, grzane wino, święta. No i wiosna - wszystko budzi się do życia, robi się coraz cieplej i przyjemniej. I wtedy zrozumiałam, że nie mam ulubionej pory roku. Wszystkie lubię tak samo i każda ma w sobie coś wyjątkowego. Co prawda żałuję, że nie będę mogła już chodzić w sukienkach, a Frappuccino zamienię na Cappuccino - ale więcej jest chyba plusów niż minusów! 

I used to think that my favorite time of the year is Summer. Well, who does not like Summer? You don't have to go to school, the weather is nice and the sun is shining. Later, however, I switched to  Autumn - candles, tea, blanket, long walks and evenings at home. Then it was Winter - snow, mulled wine, Christmas. Moving on to Spring - everything comes to life, it gets warmer and nicer. Rhen I realized that I don't have a favorite time of year - I just like all of them the same,and each has something special. It is sad that I will not be able to wear dresses anymore and I will replace Frappuccino for Cappuccino - but there is more advantages than disadvantages!
Pewnie nie uwierzycie kiedy Wam powiem, że nie zawsze lubiłam sukienki. Teraz czuje się w nich świetnie i prawdopodobnie mam ich nawet więcej niż spodni, ale nie zawsze tak było. Cieszę się, że z roku na rok przekonuję się do nowych rzeczy, a moja garderoba jest coraz ciekawsza. Wybierając stylizację na daną okazję lubię przede wszystkim czuć się dobrze. Ważne jest to, aby czuć się pewnie, dlatego zawsze upewniam się, że przed wyjściem z domu czuję się w stu procentach komfortowo! 

You will probably not believe me when I tell you that I did not always like dresses. Now I feel great wearing them and I probably have even more dresses than trousers, but it was not always the case. I am glad that every year I am convincing myself to new things and my wardrobe is getting more and more interesting. Choosing an outfit for a given occasion - I like to feel good. It is important to feel confident, which is why I always make sure that I feel comfortable before leaving home.

Tegoroczne lato było naprawdę świetne - nawet w Londynie. Praktycznie cały czas świeciło słońce, a momentami było aż za gorąco. Dało mi to możliwość założenia wszystkich ulubionych letnich rzeczy i po wszystkich tych upałach - jestem gotowa na jesień! 
Wszystkie moje letnie ubrania schowałam głęboko do szafy i wyjęłam swetry - dlatego wyczekujcie nowych, cieplejszych stylizacji. Tymczasem lecę na zajęcia, a Wam życzę miłego piątku!

This summer was really great - even in London. The sun was shining practically all the time and it was so hot! It gave me the opportunity to wear on all my favorite summer clothes and after all these hot summer days - I'm ready for autumn! All of my summer clothes are now deep into my closet and I pulled out my sweaters -so look forward to new, warmer outfits. In the meantime, I'm going to Uni and I wish you a nice Friday!



No comments:

Post a Comment